Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Opłacone zamówienia realizujemy z reguły do 24h od daty jego złożenia.
Zamówienia za pobraniem, złożone do godziny 12:00, jesteśmy w stanie wysłać jeszcze tego samego dnia roboczego.
Jaka jest dostępność produktów?
Wszystkie produkty widoczne na naszej platformie B2B znajdują się w naszym magazynie.
Jeśli aktualnie nie mamy produktu, który występuje w ofercie danego producenta, napisz do nas: info@snapoutdoor.pl
Jakie są statusy zamówień?
Zamówienie od momentu złożenia do jego realizacji przyjmuje kilka statusów:
- Nowe - Zamówienie jest już widoczne w naszym systemie, a magazynierzy przystąpili do jego kompletowania.
- W realizacji - Otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie, lada moment powinniśmy je wysłać.
- Zrealizowane - Zamówienie zostało przekazane przewoźnikowi.
- Anulowane - Zamówienie zostało anulowane, nie będzie realizowane.