Strony informacyjne

Reklamacja

Jak mogę złożyć reklamację?

Jeśli chcesz reklamować produkt zakupiony za pomocą platformy B2B Snap Outdoor, najłatwiej i najszybciej będzie jeśli wypełnisz załączony poniżej formularz i prześlesz go do nas mailem. Wstępnie sprawdzimy zgłoszenie i zaczniemy działać jeszcze zanim dostarczysz nam produkt.

Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz drogą mailową (najpóźniej w kolejnym dniu roboczym, nie jest ono wysyłane automatycznie) w formie pliku gotowego do druku. Jedną, podpisaną kopię zgłoszenia dołącz do przesyłki z towarem.

Pobierz formularz

Masz dodatkowe pytania? Pisz śmiało: reklamacje@snapoutdoor.pl


W jakim czasie zostanie rozpatrzona moja reklamacja?

Reklamacje rozpatrywane są w jak najkrótszym terminie. Decyzja wydawana jest nie później niż po 14 dniach od daty poznania roszczenia.

Proszę czekać, trwa ładowanie....